mat1100
mat1100
|
|
| Punkty: | 247.039 |
| Ranking: | 84 |
| Pokonani przeciwnicy: |
710.463 (86.)
|
| Plemię: |
NAŁÓG
|
| Wioski (39) |
Współrzędne |
P. |
|
|
436|531 |
9.819 |
|
|
432|527 |
9.845 |
|
|
434|528 |
9.359 |
|
|
435|529 |
9.547 |
|
|
433|528 |
9.821 |
|
|
433|531 |
9.815 |
|
|
434|534 |
9.370 |
|
|
434|529 |
9.897 |
|
|
433|533 |
8.920 |
|
|
435|530 |
9.363 |
|
|
433|527 |
9.358 |
|
|
432|533 |
9.830 |
|
|
430|526 |
9.814 |
|
|
432|529 |
9.359 |
|
|
434|533 |
9.118 |
|
|
412|550 |
9.816 |
|
|
380|553 |
3.583 |
|
|
391|542 |
5.849 |
|
|
412|549 |
7.716 |
|
|
412|548 |
9.432 |
|
|
413|550 |
7.394 |
|
|
410|553 |
6.816 |
|
|
411|551 |
5.532 |
|
|
411|553 |
7.371 |
|
|
390|542 |
6.476 |
|
|
381|552 |
4.286 |
|
|
382|557 |
1.938 |
|
|
381|557 |
1.888 |
|
|
381|555 |
3.280 |
|
|
380|554 |
3.490 |
|
|
380|556 |
1.491 |
|
|
372|556 |
1.472 |
|
|
375|556 |
604 |
|
|
373|555 |
1.474 |
|
|
377|556 |
556 |
|
|
364|559 |
202 |
|
|
361|556 |
51 |
|
|
412|554 |
6.188 |
|
|
414|553 |
6.899 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Arkadia z plemieniem Jeźdzcy Bez Głowy-Wandale.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Arkadia 10 z plemieniem Architekci Końca Arkadii.
Odznaczenia bojowe
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Pewny dowódca (Brąz - Poziom 2)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 100 razy.
Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)
Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.
Przywódca (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Najlepszy zdobywca (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 100 świata.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 12)
Graj w Plemiona przez 12 lat.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)
Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)
Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 30 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|