Magia.
Magia.
|
|
| Punkty: | 4.860 |
| Ranking: | 2003 |
| Pokonani przeciwnicy: |
5.251 (1653.)
|
| Plemię: |
|
| Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
|
443|425 |
4.860 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Arkadia 9 z plemieniem Jabłuszka + Peaky Blinders.
Odznaczenia bojowe
Rabuś (Drewno - Poziom 1)
Zrabuj łącznie 500 surowców.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Odznaczenia rozwoju
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Człowiek interesu (Drewno - Poziom 1)
Wymień towary na rynku 10 razy.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 4)
Graj w Plemiona przez 4 lata.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)
Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 40 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|