Arkadia 12 Ustawienia
Prędkość gry 1
Prędkość jednostek 1
Współczynnik produkcji surowców 1
Generowanie wiosek barbarzyńskich 350% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 5% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Aktywne
Morale Oparte na punktach
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Aktywne
Wieża strażnicza Aktywne
System zadań Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 3000 punktów)
Osady koczownicze Osady koczownicze aktywne
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 23:00 do 8:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami.
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) Nieaktywne
Współczynnik blokady ataków Aktywny, oparty na poziomie 20% pkt słabszego gracza
Flagi Aktywne
Zbieractwo Aktywne
Farmienie Aktywne
Twierdza Nieaktywne
Relikty Nieaktywne
Jednostki
Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne
Szlachcic
Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 1000 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1
Konfiguracja
Limit członków plemienia 40
Ataki na członków plemienia Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Aktywne, ograniczenie czasowe zależne od czasu rozpoczęcia gry przez danego gracza
Wysyłanie wsparcia Możliwe jest wspieranie wiosek spoza plemienia gracza
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne, przeniesienie obok przyjaciela możliwe
Warunki zwycięstwa Ograniczenia ataków będą stopniowo zmniejszane, aż do całkowitego usunięcia. Następnie ustawiony zostanie warunek zwycięstwa w postaci dominacji.
Data rozpoczęcia 22.07.25 12:00
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Hetman (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj 100 innych graczy.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Przywódca (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Śmierć bohatera (Brąz - Poziom 2)
Podczas wspierania innych wiosek strać 7.500 swoich jednostek.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)
Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.
Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)
Zawrzyj 100 przyjaźni.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)
Wymień towary na rynku 500 razy.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)
Graj w Plemiona przez 15 lat.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)
Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)