Mapa Ranking

ciachcin

ciachcin
Punkty:44.801
Ranking:536
Pokonani przeciwnicy: 146.035 (365.)
Plemię: HWDPL


Wioski (10) Współrzędne P.
001 Lukardeli
585|464 9.730
002
585|466 4.889
003
583|457 4.526
004
585|465 5.237
005
585|456 4.597
006
583|458 3.262
007
584|456 4.431
008
588|459 3.816
009
588|456 2.491
011
604|498 1.822
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 108 z plemieniem BIESY.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 74 z plemieniem Kompania Fidei..

 
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)

Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Przywódca (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Śmierć bohatera (Brąz - Poziom 2)

Podczas wspierania innych wiosek strać 7.500 swoich jednostek.


Hetman (Drewno - Poziom 1)

Zaatakuj 10 innych graczy.


Ofiara

Zostań podbity w ciągu tygodnia po skończeniu się Twojej ochrony początkowej.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj szlachcica w bitwie.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)

Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.


 
Odznaczenia społeczne
Mentor (Brąz - Poziom 2)

Jako mentor wytrenuj 3 uczniów.


Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)

Wymień towary na rynku 100 razy.


Kompania braci (Brąz - Poziom 2)

Posiadaj 4 rycerzy.


Król punktów (Brąz - Poziom 2)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.


Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.


Krezus (Drewno - Poziom 1)

Wybij 50 złotych monet.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Poza czasem (Drewno - Poziom 1)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!


Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.


Zbieracz (Drewno - Poziom 1)

Zbierz łącznie 1.000 surowców.


Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 100 kontynentu!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 16)

Graj w Plemiona przez 16 lat.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!

Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)

Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Brąz - Poziom 2)

Zdobądź 5.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Srebro - Poziom 3)

Wytwórz 30 przedmiotów.


Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 30 unikalnych przepisów.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 198

Świat 108

Świat 171

Świat 185

Świat 190

Świat 211

Świat 212

Świat 217

Świat 74

Świat 88

Świat 79

Arkadia 10

Świat 187

Świat 192

Świat 197

Świat 199

Świat 200

Świat 201

Świat 202

Świat 203

Świat 204

Świat 205

Świat 206

Świat 207

Świat 209

Świat 213

Świat 214

Świat 215

Świat 216

Świat 219

Świat 208

Świat 218

Świat 220

Świat 221

Arkadia 8